poniedziałek, 11 maja 2015

Majowe wyzwania- czyli klata jak u Arnolda!:)

22 komentarze:
 
Lubie robić sobie wyzwania miesięczne, czy to w kwestii odżywiania, czy tez w temacie ćwiczeń. Miesiąc skupienia na jednym problemie, a potem dobre nawyki zostają ze mną na dłużej. W maju postanowiłam wziąć pod lupę klatkę piersiową, która ćwiczę, ale jednak za mało i niezbyt efektywnie. Do tej pory męczenie mięśni klatki piersiowej i pleców, polegało u mnie na nie regularnych ćwiczeniach z hantlami (2 kg) i na sporadycznych ćwiczeniach na siłowni- niestety, tam maszyny oblegane są przez mężczyzn, więc ciężko się dopchać. Zmiana polegać będzie na zwiększeniu kilogramów czyli przerzucam się na 4 kg hantle no i przede wszystkim na regularności. Dlaczego tak uczepiłam się akurat tych mięśni? Liczę, że rozwinięte przykryją żebra, które są u mnie bardzo widoczne.

 www.bodybuilding.com

Ciężko znaleźć ciekawe domowe treningi. Poniżej zestawy, które są w miarę przyzwoite i do których dobrze mi się ćwiczy:

Numer jeden-Natalia Gacka


Na drugim miejscu szybki trening z Mel B:


Ciekawą propozycję ma też Receca Louise z XHIT:


A także ostatnie odkrycie- klatka i plecy z Fitnessblender:


Do codziennego zestawu ćwiczeń dołączają tez pompki:

deska:





i przysiady- w końcu letni sezon tuż, tuż ;)






Jeśli chodzi o dietę, dalej pozostaję przy zdrowym odżywianiu z większą ilością białka. Przez ostatnie dwa miesiące udało mi się znacznie zredukować:
-słodycze (ale bez przesady tu nie ma radykalnych cięć)jest ich zdecydowanie mniej. Tutaj pomaga zasada nie kupowania słodyczy... ciężko to zrobić przy małych dzieciach, które od czasu do czasu nudzą o coś słodkiego. Jednak tu ograniczamy się do żelków- oni zadowoleni, a jak i ja czasem skonsumuje jakiegoś to nie mam wyrzutów;)
-słone przekąski- tu poszło łatwo
-słodkie/gazowane napoje, soki- cóż rodzina lubi... ale ja w sumie nie bardzo więc nie ma tragedii. Ale tu też nie było radykalnego cięcia - czasem wypije szklankę soku, od wielkiego dzwonu coca-coli i żyję :D
-alkohol- ograniczony i tyle w temacie :P
Złota zasada, czasem bardzo trudna do spełnienia to magiczne 5 posiłków. W dni treningowe jest ich 6 bo dochodzi dodatkowe białko po treningu. 

Więc jakie wyzwanie na maj? Zmiana kolacji... jeszcze nie wiem jak to ugryźć i gdzie szukać inspiracji by się pozbyć tych kanapeczek i bułeczek... No nie umiem inaczej kolacji zrobić:/ Tyle ze wybieram ciemne pieczywo ale jednak chciałabym ograniczyć węglowodany wieczorową porą.

22 komentarze:

  1. oj cos dla mnie kiedys cwiczyłm przy youtubie:)powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. oo tak, uwielbiam ćwiczyć klatę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez bardzo lubie cwiczyc klatke piersiowa, ale bardziej stawiam na brzuch i nogi :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele dziewczyn z MelB ćwiczy właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji wyzwań na maj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam bo ja to jestem leń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamierzam się wziąć za siebie już jakiś czas, ale ciągle brak motywacji! :) Zapraszam na nowy post! buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe te zestawy, jednym słowem - wycisk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę się w końcu zebrać do ćwiczeń !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam wszystkie wymienione zestawy oprócz Fitnessblender. Aktualnie ćwiczę z książką Gackiej, więc inne trenerki poszły w odstawkę. Ale 4 kg hantle to dla mnie za dużo, zostaję przy 2 kg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post:)! Ciekawy blog;)!Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/pink-dress-with-myfair-shop/- zapraszam serdecznie na bloga ;)! Będę zaglądać tutaj częściej i dodaję do obserwowanych. Buziaki, Kingefashion

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze z tym poćwiczyć ! :)
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znax
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/05/choies-jacket.html zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  13. super :)
    ja tez robie deske i ulozylam sobie zestwa cwczen, dzieki ktorym mam miec piekne ramiona na lato... widze juz rezultaty wiec jestem bardzo szczesliwa :D
    trzymam kciuki!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. PLank, czyli deska daje naprawdę dużo. Połączenie z dietą daje świetne efekty dla sylwetki. Zdrowa dieta i zbilansowana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale stale trzeba próbować...

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie to jest wyzwanie praktycznie niemożliwe...

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff