czwartek, 4 grudnia 2014

Fokus na triceps

2 komentarze:
 
Jako kompletny laik fitnessowy, przez długi czas moich treningów olewałam ćwiczenia ramion. Myślałam że jak mam chude łapki, to lepiej ich nie ruszać, bo i po co.... bo trzeba się skupić na dolnych partiach, oblanych tłuszczykiem.... Okazuje się, że jednak bardzo się myliłam. Ładne wyrzeźbione ramiona, a przy okazji proste plecy sprawiają, że cała sylwetka wygląda dużo lepiej. Nawet jak się ma nadmiar na innych partiach ciała;)

źródło: www.polki.pl


A wszystko zaczęło się od smętnie wiszącego tricepsu. Wyłonił się w wakacje, przy okazji koszulek z krótkim rękawem, trząsł się jak galareta i żył sobie swoim własnym życiem. Aaaa ja tak nie chce! Pomyślałam i do treningów włączyłam ćwiczenia na ramiona. Teraz po kilku tygodniach ćwiczeń z dumą patrzę jak lekko zarysowują się mięśnie. Triceps jeszcze słaby, jestem na początku walki o ładny mięsień, ale do lata jest jeszcze parę miesięcy. Więc obejrzyjcie Wasze ramiona i nie zapominajcie o nich w treningach!

Triceps:
Jest dokładnie tu, jak na mięśniaku zaznaczono:

Składa się z trzech części: bocznej, przyśrodkowej i długiej. Wiadomość dobra jest taka, że ćwicząc klatkę piersiową i plecy, raczej zawsze "uruchamiamy" tez triceps. Dlatego lepiej najpierw poćwiczyć klatkę i plecy, a po nich dopiero ramiona- nie będa tak zmęczone!

żródło:www.pinterest.com

Ja najbardziej lubię ćwiczyć klatkę piersiową i ramiona z Natalią Gacką:



2 komentarze:

  1. Ja też ma ten problem, że z reguły skupiam się tylko na nogach i brzuchu. Ale teraz staram ćwiczyć tricepsy raz w tygodniu.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba większość kobiet tak uważa, ja róniez nie ćwicze ramion, a to dlatego, że okropnie nie podobają mi się grube ramiona u kobiet....

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff