czwartek, 11 grudnia 2014

Youtubowa ściąga dla początkujących- czyli co i z kim teraz ćwiczę:)

9 komentarzy:
 
Postanowiłam przygotować szybką ściągę z filmików youtubowych z którymi aktualnie ćwiczę.

ROZGRZEWKA:

To 5 minut z Mel B:


Rozgrzewka jest bardzo ważna, nie pomijajcie jej! Jeśli nie chce mi się w danym dniu oglądać Mel to skacze na skakance, lub rozciągam się dynamicznie przez 5 minut.

CARDIO:

Tutaj moja ukochana Jilian i trening Cardio Kickboxing:


Ewentualnie zamiennie Mel B:



RAMIONA I GÓRNE PARTIE:

Już o tym było, najlepszy trening póki co ma Natalia Gacka:




Dla odmiany można poćwiczyć także górne partie z Mel B:



BRZUCH:

Tutaj ćwiczę na zmianę z Mel i Natalią:



DOLNE PARTIE:

Przeważnie zaczynam od Mel:




Ale bardzo lubię też ćwiczenia X HITA:



NA KONIEC ROZCIAGANIE:



Jeśli nie mam w ogóle ochoty na ćwiczenia to staram się chociaż poćwiczyć jogę:


Mam nadzieję że komuś się przyda taka szybka ściągawka. Ja kończę z tym zestawem grudzień, a od stycznia muszę przygotować nowy plan. Achhh i czemu nie ćwiczę z Ewką? Jakoś tak wyszło. Chyba każdy musi znaleźć sobie coś dla siebie, instruktorkę która nie będzie drażniła a motywowała, zestaw ćwiczeń który polubimy:) Dla mnie na początku była idealna Mel B, no bo jak to dziesięciu minut nie zrobię? Pewnie że zrobię!! I z czasem 10 minut rozszerzyło się do godziny:)

9 komentarzy:

  1. Super że ćwiczysz.
    Ja ćwiczyłam z Chodakowska - skalpel, niesamowite szybkie efekty, widac juz bylo po 2 tygodniach, potem dopuściłam, ale zamierzam ćwiczyć od nowa, teraz z Mel B.
    zapraszam też do mnie. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dawno nie ćwiczyłam z Mel B aż z przyjemnością jutro odpalę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem oglądam filmy z ćwiczeniami, ale nie lubię ćwiczyć przed monitorem:) Twoje propozycje są świetne! Można z tego zmontować niezły trening;)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Do ćwiczeń w domu trzeba się zmuszać często to prawda, lepiej wyjść do klubu, ale nie zawsze można... Mnie motywują zmiany jakie dokonują się w moim ciele, trening domowy potrafi być bardzo efektywny, spróbuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Mel B :) Od nowego roku chcę też zabrać się za jogę :)

    pajapaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Swojego czasu też ćwiczyłam w domu ale teraz jakoś coraz trudniej się zmobilizować - szczególnie po dłuższej przerwie... Do moich ulubionych "domowych" trenerek należy Mel B i Chodakowska, ale zdazyło mi się również ćwiczyć z Lisą (https://www.facebook.com/TheDailyHiit.LisaMarie?fref=photo) - ma fajne zestawy, podobalo mi się to, że jeden cykl był przeplatany skakaniem na skakance, co sprawiało, że inne ćwiczenia nie zdążyły mi się znudzić. Efekty też zauwazyłam dość szybko :) Minusem jednak jest to, ze używa wielu "gazetów" (różnych ciężarków, etc) ale to udalo mi się ominąć korzystając np. z pełnych butelek wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, chętnie przejrzę propozycje Lisy:) Muszę skomponować sobie nowy zestaw od stycznia, więc pewnie włączę jej ćwiczenia.
      Choć chodzi za mną Insanity Shauna T... tylko obawiam się czy dam radę?

      Usuń
  7. uwielbiam Mel B i jej krótkie zestawy, które i tak dają niezły wycisk, muszę poćwiczyć jogę z Basią Lipską:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja polecam wszystkim pragnącym pozbyć się nadprogramowej wagi Skalpel Ewy Chodakowskiej. Schudłam na nim 18 kg w 5 miesięcy!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff